Márkák

 

Miért tőlünk?

Legjobb Ár

Ha bármely termékünk bizonyíthatóan olcsóbban található más magyar webáruházban, jelezze felénk és tőlünk is megkapja minimum annyiért!

Szállítás

A szállítási díj Magyarország területén 990 Ft, melynek összege 19 999 Ft feletti vásárlás esetén INGYENES. Olvassa el a részletes Szállítási tájékozatót

100% Garancia

Teljeskörű Garancia minden termékre. Olvassa el webáruházunk Általános Szerződési Feltetételeit.

Kérdése van?

Teljeskörű Garancia minden termékre. Olvassa el webáruházunk Általános Szerződési Feltetételeit.

Vásárlási információk (ÁSZF)

Tisztelt Vásárlóink, kedves Látogatók!

Köszönjük érdeklődésüket, és amennyiben megtisztelnek minket vásárlási szándékukkal, jelen menüpontban tájékoztatjuk önöket annak menetéről:

A webáruház termékeinél mindenkor a bruttó fogyasztói ár van feltüntetve, mely a hatályos törvények szerinti ÁFA mértékét magában foglalja.

Szállítási díj:

szállítási díj 990 Ft, melynek összege 19 999 Ft feletti vásárlás esetén INGYENES, és a további kedvezményeken felül, fizetéskor számlájából jóváírunk. (Tehát szállítási költségét díjmentesítjük, így önnek a kiszállításért nem kell fizetnie!)

Valamennyi átvevőhelyen fizethet az alábbi ajándék-és iskolakezdési utalványokkal:

Utalványok

Rendelés menete:

Áruházunkban az Önnek tetsző terméket tegye a KOSÁR-ba. Az alapmennyiség be van állítva, minden esetben 1 darab.

Előzetes regisztráció nem szükséges, a megrendelésnél kell adataikat megadni.Kérjük a csillaggal jelölt mezőket mindenképpen töltse ki, mert azok nélkülözhetetlenek a vásárlás lebonyolításához.A rendszer gyorsan eljuttatja önt a "Rendelés jóváhagyása" -hoz,arra klikkelve küldheti el rendelését. Ezután ön egy visszaigazolást kap e-mail-ben, valamint a rendelés teljesítéséről is így fogjuk értesíteni.

Megrendelését leadhatja telefonon is, ahol ügyfélszolgálati munkatársnőink készségesen állnak segítségükre!

06-23 232-367 vagy 06-30 2042-787

Mivel cégünk a teljes válaszék bemutatására törekszik, előfordulhat, hogy az éppen megrendelt termék nincs raktárkészleten és nem szerepel a gyártási tervben.

Ebben az esetben két dolgot teszünk:

  • Értesítjük kedves megrendelőnket és a kiválasztott, nem elérhető termék helyett figyelmébe ajánlunk hasonló paraméterekkel rendelkező árut. Ez csak ajánlat, minden kötelezettség nélküli.
  • Amennyiben ilyen terméket nem tudunk figyelmébe ajánlani, tájékoztatjuk a már megrendelt termék gyártásba , illetve készletre kerülésének időpontjáról. Természetesen ez csak tájékoztatás, nem kell várnia a termékre, csupán információt adunk arra az esetre, ha megtisztel minket egy későbbi megrendeléssel.

Mivel termékkínálatunk nagyon sokrétű, és a több ezer termék közül nem minden lehet éppen raktáron, így a szállítási időpont 2-10 munkanap között mozog. Megrendelését követően, mindenképpen tájékoztatjuk önt a várható kiszállításról. Erről még kötetlenül is tájékozódhat az áruházban történő látogatása során. Itt, a termék megtekíntésénél felteheti kérdését a szállítást érintően is.

Választhatnak futárszolgálat által történő kiszállítást, illetve személyes átvételt az "Átvételi hely"-eken.

Ajánlataink a készlet erejéig érvényesek! Cégünk igyekszik a vásárlói igények maximális kiszolgálására!

A kiszállítási időpontokat igyekszünk személyre szabottan kezelni, így ön akár munkahelyére is kérheti megrendelését.

Előre egyeztetve, lehetőség van speciális kiszállításra is, például megrendelése megérkezhet akár születésnapi partyra, akár konferenciára is ügyfélszolgálati munkatársunk által.

Áruházunk termékei:

A vásárolni kívánt termékek jellemzői, paraméterei, bruttó ára,  az árucikk információs oldalán található meg. Igyekszünk hibátlanul végezni munkánkat, azonban az elírásokból eredő félreértésekért cégünk nem vállal felelősséget.

Cégek, Társaságok részére Flottavásárlási ajánlat!

Megrendelésükkel és igényeikkel kapcsolatban kérjük írjanak az office@taskaweb.hu -ra.

Vásárlástól való elállás:

Amennyiben a vásárlástól a termék átvételét követően kíván elállni, úgy azt a következők szerint teheti meg:

A vásárló, az áru átvételét követően 14 napon belül,indoklás nélkül visszaléphet a vásárlástól.Ennek módjáról a Távollevők között kötött szerződésekről szóló,17/1999.(II.5.) számú kormányrendelet rendelkezik. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A terméket sértetlen,eredeti állapotában kell a számlával együtt visszajuttatni címünkre. Cégünk kizárólag sérülésmentes,hiánytalan tartalmú és csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni. A vásárlástól való elállás gyakorlása semmilyen többletköltséget nem jelent a vásárló számára, a termék visszajuttatásáról azonban ügyfelünknek kell gondoskodnia.

Amennyiben a visszaérkezett csomag megfelel a fenti feltételeknek, cégünk kötelezettséget vállal arra,hogy a vételárat, a csomag átvételét követően 14 napon belül a termék vételárát hiánytalanul visszatéríti a vásárló részére. Ennek módjáról a legjobb közös döntést hozzuk, mely vásárlónk kényelmét szolgálja. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a visszaküldéssel kapcsolatos csomagolási és postaköltség a törvény szerint a vásárlót terheli,ezért utánvétes csomagot, mely a termék árát és postaköltségét is tartalmazza,nem áll módunkban átvenni!

Személyes átvétel:

Amennyiben ön a személyes átvételt választja, az alábbi "Átvételi helyeken" megteheti:

ÁTVÉTELI HELYEK,  a "GREAT Leather" szaküzletek:

AUCHAN - BUDAÖRS bevásárlóközpont: 2040 Budaörs, Sport utca 2-4.

bors@taskaweb.hu

06-30 20-42-767

Nyitvatartás: Hétfő-Szombat 9:00-20:00; Vasárnap: 9:00-18:00

AUCHAN - TÖRÖKBÁLINT bevásárlóközpont: 2045 Törökbálint, Torbágy utca 1.

tb@taskaweb.hu

06-30 20-42-787

Nyitvatartás: Hétfő-Szombat 9:00-20:00; Vasárnap: 9:00-18:00

Valamennyi elfogadóhelyen fizethet az alábbi ajándék- és iskolakezdési utalványokkal:

Utalványok

Garancia:

Az általunk forgalmazott minőségi termékek között is előfordulhat olyan, amelyről a használat során kiderül, hogy valamilyen előre nem látott probléma jelentkezik. Az általunk forgalmazott termékekkel kapcsolatban felmerülő reklamációkat igyekszünk gyorsan, szakszerűen intézni természetesen a hatályos jogszabályok figyelembevételével, melyről alább tálékozódhat.

Minden termék mellett a csomagban megtalálja a számlát a vásárlás dátumával, a gép APEH azonosítójával.

Kérjük, őrizze meg ezt a bizonylatot, mert az estleges reklamáció, csak ennek birtokában érvényesíthető!

Ha a használat során bármilyen rendellenességet tapasztal, kérjük haladéktalanul értesítsen minket e-mailben az  office@taskaweb.hu címen vagy telefonon a 06-23 232-367 vezetékes telefonszámon.

A hibás terméket kérjük küldje vissza postán a pénztárblokk (vagy készpénzfizetési számla) másolatával az alábbi címükre: 2400 Budaörs, Sport utca 2-4. vagy vigye vissza az Önhöz legközelebb eső Átvételi helyre.

Amennyiben úgy ítéljük meg, hogy a reklamáció jogos, az alábbiak szerint járunk el:

A visszakapott termék a probléma jellegét illetően kétféle lehet:

1. Javítható hiba

Ebben az esetben a terméket szakműhelyünkben megjavítjuk, és a lehető legrövidebb időn belül a mi költségünkre visszajuttatjuk.

2. Nem javítható hiba

Ebben az esetben a hibás árut kicseréljük, vagy a vételárat visszafizetjük.
A kedves vásárlónk döntheti el, hogy melyik megoldás kedvezőbb a számára.

A nem egyértelműen eldönthető, vagy vitás esetekben, illetve amikor szándékos rongálás gyanúja merül föl, a kérdéses termék - a hatályos jogszabályoknak megfelelően - független laboratóriumi vizsgálatra kerül, ahol szakvéleményt készítenek róla. A további ügyintézést a szakvélemény megállapításai határozzák meg.

A Taskaweb.hu webáruház az általa forgalmazott valamennyi termékre fél+másfél év szavatosságot vállal.(Az első hat hónap, illetve az azt követő másfél év a hatályos előírások szerint némileg más megítélés alá esik)

Az általunk forgalmazott termékekre vonatkozó hatályos reklamációs jogszabály a következő:

49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről

A Polgári Törvénykönyv módosításáról és egységes szövegéről szóló 1977. évi IV. törvény hatálybalépéséről és végrehajtásáról szóló 1978. évi 2. törvényerejű rendelet 22. §-ában foglalt felhatalmazás alapján - az igazságügy miniszterrel egyetértésben - a következőket rendelem el:

1. § A fogyasztói szerződés (a Magyar Köztársaság Polgári Törvénykönyvéről szóló 1959. évi IV. törvény, a továbbiakban: Ptk. 685. §-ának e) pontja) hibás teljesítése miatt, vagy jogszabályon alapuló jótállás keretében érvényesített kifogás intézése során e rendelet szabályai szerint kell eljárni, azoktól a fogyasztó hátrányára eltérni nem lehet.

2. § Ha a fogyasztó szavatossági igényt kíván érvényesíteni a fogyasztói szerződés tárgyát képező szolgáltatást nyújtó forgalmazóval (a továbbiakban: forgalmazó) szemben, a fogyasztói szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha a fogyasztó bemutatja az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot.

3. §(1) A forgalmazó a fogyasztó kifogásáról jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben rögzíti:

a) a fogyasztó nevét, címét,

b) a fogyasztási cikk (a továbbiakban: áru) megnevezését, vételárát,

c) a vásárlás időpontját,

d) a hiba bejelentésének időpontját,

e) a hiba leírását,

f) a fogyasztó által érvényesíteni kívánt igényt,

g) a kifogás rendezésének módját.

(2) Ha a kifogás rendezésének módja a fogyasztó igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben meg kell adni.

(3) A jegyzőkönyv másolatát a fogyasztónak át kell adni.

(4) Ha a forgalmazó a fogyasztó igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a fogyasztót.

4. § (1) A forgalmazó köteles a fogyasztót tájékoztatni arról, hogy a kijavítást vagy kicserélést a Ptk. 306. §-ának (2) bekezdése értelmében – az áru tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.

(2) A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

5. § Javításra az árut elismervény ellenében kell átvenni. Az elismervényen fel kell tüntetni a fogyasztó nevét és címét, az áru azonosításához szükséges adatokat, az áru átvételének idejét, és azt az időpontot, amikor a fogyasztó a kijavított árut átveheti.

6. § (1) Ha a hiba ténye, jellege, illetve a vásárlást követő hat hónapon túl érvényesített szavatossági igény esetén a hiba keletkezésének időpontja megállapításához különleges szakértelem szükséges, a fogyasztó a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőségtől (a továbbiakban: Főfelügyelőség) szakvéleményt kérhet. Erről a lehetőségről a forgalmazó köteles a fogyasztót tájékoztatni.

(2) Ha a fogyasztó az (1) bekezdés alapján kíván eljárni, a forgalmazó a szakvéleményezés lehetővé tétele érdekében fokozott együttműködésre köteles. Ennek keretében köteles a fogyasztó részére (a hiba jellegére és keletkezésének lehetséges okaira vonatkozó) álláspontjáról haladéktalanul írásbeli nyilatkozatot adni.

(4) Ha a szakvéleményhez szükséges vizsgálat az áru roncsolása nélkül nem végezhető el, a vizsgálat elvégzéséhez a Főfelügyelőség a felek előzetes hozzájárulását köteles kérni.

(5) A vizsgálat díjtételeit a Főfelügyelőség közleményben teszi közzé.

(6) Ez e §-ban szabályozott eljárás nem érinti a feleknek azt a jogát, hogy a fogyasztói szerződésből eredő igényeiket bírósági eljárás keretében érvényesítsék.

7. § (1) Ez a rendelet 2003. szeptember 1-jén lép hatályba.

(2) A rendelet hatálybalépésével egyidejűleg hatályát veszti a vásárlók minőségi kifogásainak intézéséről szóló 4/1978. (III. 1.) BKM rendelet, valamint az azt módosító 4/1993. (III. 26.) IKM rendelet, 47/1995. (X. 6.) IKM rendelet, 37/1996. (VI. 28.) IKM rendelet és 54/1999. (X. 6.) GM rendelet.

Panasz ügyintézési lehetőségek:

Postai levél formájában cégünk székhelyének címére:
2440 Százhalombatta, Nyárfa utca 5.

Elektronikus formátumban:
office@taskaweb.hu

Telefonos ügyfélszolgálatunkon:
06 (30) 2042-787

Személyesen:
2045 Törökbálint Torbágy utca 1., GREAT bőrdíszmű szaküzlet

Békéltető testülethez fordulás lehetősége:

Pest Megyei Békéltető Testület
1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240.

Ügyfélfogadási idő:
keddtől csütörtökig: 9:00 - 14:00
pénteken: 9:00 - 12:00

Telefon/Fax:
(+36-1) 269-0703

E-mail cím:
pmbekelteto@pmkik.hu

Levelezési cím:
1364 Budapest, Pf.: 81

Adatvédelem:

www.taskaweb.hu üzemeltetője, a WEB-TRADING Kft.

Cégadatok:

WEB-TRADING Kft.
Székhely: 2440 Százhalombatta Nyárfa utca 5.

Cégjegyzék száma: 13-09-129986

Kiállította: Pest Megyei Bíróság mint Cégbíróság

Adószáma: 14827578-2-13

A WEB-TRADING Kft. az alábbiakban ismerteti adatkezelési elveit. Adatkezelési alapelveink összhangban vannak az adatvédelemmel kapcsolatos hatályos jogszabályokkal, így különösen az alábbiakkal:

A személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény;

A személyes adatok kezelése vonatkozásában az egyének védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról az Európai Parlament és az Európai Unió Tanácsa 1995. október 24-i 95/46/EK irányelve;
Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény;

A kutatás és a közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről szóló 1995. évi CXIX. törvény;
Az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozása során szóló 1998. évi VI. törvény.

A WEB-TRADING Kft. adatvédelmi koncepciója a megfelelő tájékoztatáson alapuló önkéntes beleegyezésen nyugszik, melynek megvalósítására a szolgáltatás használatának minden fázisában törekszik.


A szolgáltató nem jogosult az adatokat kezelni, így nem minősül adatfeldolgozónak.

Amennyiben kérdése, észrevétele van, melyet meg kíván velünk osztani, úgy írja meg az office@taskaweb.hu címünkre.

Kellemes időtöltést és vásárlást kíván önnek a TASKAWEB.hu webáruház csapata!

© 2009-2017. Taskaweb.hu

Minden jog fenntartva.

Oldalaink termékleírásai cégünk védett egyedi szellemi terméke, melyek felhasználása más webhelyeken, nem engedélyezett. Jogtalan felhasználásért minden esetben eljárást kezdeményezünk és kártérítést kérünk!